Avatar billede hul Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:19 Der er 16 kommentarer

windows mappen

er der nogle der ved hvordan hvordan man kommer ind i winslow mappen(erne) uden at man skal trykke på vis filer.
  mvh. søren
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:22 #1
jeg har det
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:22 #2
du skal gå ind i mappeindstillinger!!!
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:23 #3
den ligger i funktioner
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:23 #4
er du med
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:24 #5
her skal du trykke på vis
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:25 #6
her skal du fjerne det flue ben hvor der står skjul beskyttede oparativsystemfiler
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:26 #7
er du med
Avatar billede martinh Nybegynder
04. oktober 2001 - 00:27 #8
så skulle den ikke spørge om det mere
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:06 #9
Martinh .. hvorfor pokker spammer du på den måde?? Nøjes dog med ét svar!
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 11:27 #10
Enig med maverick - håber sgu ikke du svarer på mine spørgsmål nogensinde...
Avatar billede skovenborg Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:32 #11
Slå active desktop fra, så skulle den gerne fjerne sig af sig selv.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:33 #12
Hvis du har noget imod at slå active desktop fra, så husk på at det bare bruger en masse hukommelse og du kan lave næsten det samme uden (hvis du bare bruger billeder).
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
13. oktober 2001 - 18:34 #13
I \"c:\\windows\\\" og \"c:\\windows\\system\\\" skulle der meget gerne være et par filer med navnene \"Desktop.ini\" og \"Folder.htt\". Hvis du ikke kan finde dem, så gå ned i Startmenuen, vælg \"Indstillinger\" > \"Mappeindstillinger\", vælg fanebladet \"Vis\", Fjern hakket fra \"Gem indstillingerne for hver mappe\", vælg \"Vis alle filer\" under \"Skjulte filer\" og tryk på OK. Prøv nu at finde dem igen (Søg evt. efter dem).
Slet dem (Til papirkurven, så kan de gendanes).
Nu slipper du for at trykke på \"Vis filer\", uden at slå active desktop fra!!!

Håber det hjælper.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
15. oktober 2001 - 15:47 #14
Foresten: Slet kun filerne i de mapper du nævnte(Hvis du gør det i andre mapper bør det gøres med eksta stor forsigtighed).
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
16. oktober 2001 - 15:45 #15
Du må meget gerne skrive hvis det ikke virker.
Ellers må du meget gerne give point til det mest brugbare svar.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
01. marts 2002 - 19:42 #16
Sover du???