Avatar billede boomer Nybegynder
26. maj 1999 - 19:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Email adresser??

Admin gad ikke svare sidst jeg bragte dette på banen, så jeg prøver igen:

Hvorfor er det ikke muligt at se de andre brugere''s emailadresser?

Jeg synes ofte jeg ser forespørgsler på ting hvor det ville være smart med en email adresse, så man kunne kontakte personen direkte.

Dette gælder også hvis en leder efter en hjælpende hånd, det er smartere at give tilbud via email end "in public"
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. maj 1999 - 19:59 #1
jeg tror admin gør det for at beskytte brugerne...

hvis en person f.eks. kom til at provokere en anden var det tænkeligt at den første person kunne blive chikaneret kraftigt...

noget andet kan være at reklamefirmaer så kan aflæse en masse emailadresser og derved bruge eksperten som kilde til emailadresser som er en billig måde at sælge varer på.....

hvis man skal kommunikere via email kan man jo bare skrive sin emailadr. i sit spørgsmål, svar eller kommentar
Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 20:06 #2
Når man er inde og ændre i sin brugerprofil, burde man vel bare kunne vælge om ens email adresse skal være synlig for andre.

Så er vi også kommet over det problem :)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. maj 1999 - 20:09 #3
tjaa
Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 20:16 #4
Tja?

Tja, som i: du har ret, man skal selv kunne vælge det.

eller tja, som i: Du har langt fra ret ?

/Thor
Avatar billede admin Novice
26. maj 1999 - 23:09 #5
Enig, det bliver muligt at skrive lidt om sig selv, og dermed sin E-mail adresse, således at det er frit om man vil være "anonym" eller ej.
Avatar billede boomer Nybegynder
26. maj 1999 - 23:20 #6
Hvornår?
Avatar billede admin Novice
26. maj 1999 - 23:28 #7
Det kan jeg desværre ikke sige noget om da Eksperten snart skal over på en større server, hvilket vil blive prioriteret øverst.
Avatar billede boomer Nybegynder
26. maj 1999 - 23:31 #8
ok
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 00:03 #9
jumper>> det første selvfølgelig
Avatar billede veronica Nybegynder
27. maj 1999 - 14:14 #10
Det lyder som et godt forslag - så ville man også være fri for "spørgsmål" som dette
http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=1143
(det er blot et eksempel - ikke for at hænge nogen ud; der er mange andre..)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
27. maj 1999 - 15:37 #11
Det er fordi der var flere der svarede på hans spørgsmål, og han ville så gerne give alle dem der hjalp ham point.
Avatar billede veronica Nybegynder
27. maj 1999 - 15:40 #12
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
27. maj 1999 - 21:12 #13
Det samme som det jeg skrev ovenfor, prøv med et andet eksempel
Avatar billede veronica Nybegynder
28. maj 1999 - 10:03 #14
Okay, okay, okay !!
Som tidligere nævnt er min kommentar ikke skrevet for at hænge dig ud 12345566878 (eller hvad du nu hedder), men det irriterer mig bare at skulle læse "interne" spørgsmål.
Hvis løsningen er at flere skal kunne svare på et spørgsmål, jamen så må det jo være løsningen ..