Avatar billede borf Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:50 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

format harddisk

Hej..

Jeg er lige kommet til at formatere en hdd som jeg IKKE skulle formatere.. Jeg vil gerne restore de data der var på disken før formateringen..
Jeg brugte flg. format kommando i dossen: format c: /u /q
Avatar billede permobil Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:53 #1
Hej Du kan ikke få de data tilbage når du har formateret din disk, så er de væk.
Avatar billede borf Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:55 #2
det VED jeg at jeg kan permobil.. det er bare hvordan.
Avatar billede makse Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:57 #3
Avatar billede borf Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:57 #4
lost and found... kan jeg godt se :)
makse, hvor gammel er du? bare sårn af ren nysgerrighed.
Avatar billede makse Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:58 #5
Eller så kan du inverstere i Easy Recovery.
Link: http://www.ontrack.com/easyrecovery/
Avatar billede reptile Nybegynder
03. oktober 2001 - 11:58 #6
Når du bruger format med /u er det ikke muligt at restore de data som lå på disken...
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2001 - 13:12 #7
Hvis det er filsystemet NTFS du har så kan lost and found ikke bruges, men der skal du bruge Easy Recovery.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede borf Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:32 #8
reptile - drop det pis der... lad være med at snakke noget om du ikke ved noget om.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2001 - 01:09 #9
Nå hvordan går det har du fået det på plads borf? ellers kontakt mig, ellers kontakt mig, så skal vi se om vi kan få de data fundet  frem igen.
Avatar billede borf Nybegynder
03. november 2001 - 17:56 #10
well.. jeg har smidt hdden ud til min gode ven og han har ordnet det..