Avatar billede doggybomber Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Skrift for lille!

Det er pi***** irreterende at ligepludselig når jeg kigger på hjemmesider så er skriftypen så minimal! Jeg kan ikke engang læse tingenepå eksperten´s hjemmeside! Jeg har prøvet at sætte skærmen ned i opløsning men stadig meget lille skrift så det er umuligt at læse det! Det ude til højre er helt ulæseligt og under nyeste spm..... der er det oxo for lille ! plz help me!
Avatar billede z42cool Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:05 #1
Du har vel ikke sat skriftstørrelsen til mindst i  menuen \"view->text size\"!
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:05 #2
tryk på VIEW i menuen og vælg TEXTSIZE... her kan du ændre tekststørrelsen på en site... med mindre det er fastlagt gennem css
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:06 #3
var nu ment som et svar
Avatar billede doggybomber Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:06 #4
lol det fandt jeg ud af! hmmm øv jeg fandt selv ud af men så får du da nogle point.. ;)