Avatar billede webwizard Nybegynder
27. september 2001 - 21:00 Der er 3 kommentarer og
9 løsninger

The Donald Duck Club

Jeg har netop, opdateret(designmæssigt) en side som jeg driver sammen med to andre... hvad synes i om den? Begund jeres svar!

Giv karakter på en skala fra 1-10!
Bedøm BÅDE design og indhold!

og linket: http://www.donaldduckclub.com

/jacobberget
Avatar billede kennith Nybegynder
27. september 2001 - 22:42 #1
Jeg syntes det helt igennem er et godt stykke arbede. Det eneste jeg kan finde at kritisere er, når der er links så er den gif man skal klikke på meget lille, her ville en størrer knap eller et tekstlink ved siden af være en forbedring efter min mening.

Når man ser siden med høj opløsning så er der rigtig meget hvidtved ikke hvordan det ser ud hvis man tog den røde farve og brugte i siderne , så vil den nok blive for meget *S* men et eller andet andet.

Der er nogle ting der ikke er udbyggede bl.a. står alle årgange fra 1995 listet men det er kun 1995 og 2001 der har et indhold. det ville her være bedre at lade være med at skrive årstal som ikke indeholder noget.

Design: 9
indhold: 9

Kennith
Avatar billede johannielsen Nybegynder
27. september 2001 - 22:47 #2
Jeg synes også siden er flot. Måske lidt gammeldags design, men ellers rent og stilfuldt.
Ikke nogen fingre at sætte her...måske kunne lidr spræl fryde, men det ikke nødvendigt.

Indholdet er godt og omfangsrigt. Man kan få mange informationer. Dog synes jeg der på en eller anden både skal være lidt blikfang omkring den nederste frame. Det er jo der at de væsentlige menupunkter er. Enten øge blikfang, eller du kunne måske bytte rammerne om, så \"udgivere\" osv. var i toppen?

Design: 9
Indhold 10-11

//Johan
Avatar billede rasta Nybegynder
27. september 2001 - 22:50 #3
Det er virkelig flot at man kan se siden i flere forskellige sprog.
Jeres midterste frames indhold ligger inde på midten. Fornuftigt nok. Men der skabes nogle AAAAlt for store tomrum til siderne.
Ved de små link i har, der tager sig ud som små gule pile på rød baggrund, er det synd at man skal klikke på pilene, da disse er ret små...
Det ville fungere bedre hvis man også kunne klikke på den tilhørende tekst...
Alt i alt et godt forum for fans af Anders And og tilhørende...

set med en Anders And-fans øjne: 8 ud af 10
Begrundelse: det er jo ikke den rigtige side, men et rigtig godt forsøg...

/rasta
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. september 2001 - 11:12 #4
En god side, meget enkelt og stilrent.
Nogle gode farver, og er let overskueligt, da siden er delt op i kasser. Den er hurtig at hente.
Og funktionaliteten er også helt fin.

9@13
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:34 #5
Meget flot side... Enkel og stilren...

Farverne er meget gode, og det er i har sat siden op i 4 forskellige sprog er MEGET flot..

Den er meget hurtigt og hente, og den fanger godt!

10@13
Avatar billede Regta500 Praktikant
29. september 2001 - 01:13 #6
Jeg syntes det helt igennem er et godt stykke arbede.
den er yderst bruger venlig.
Det eneste jeg kan finde at kritisere er, at der er for lidt tekst i de forskællige sider.
skriv lidt mere om emnet.

Design: 9
indhold: 9

Avatar billede -kingo- Nybegynder
29. september 2001 - 01:29 #7
Cool side. OK farver og design. Isære rammerne omkring de forskellige indlæg på forsiden. Men jeg må gi\' nogle af de andre ret i at den nederste menubar, mangler lidt opmærksomhed. Man overser den let :) Jeg ville nok også lave alm. links sammen med de små gif\'er (pile) man klikker på. De er sgu for små at ramme :) Der mangler noget indhold, men det går jeg udfra der gør fordi siden ikke er færdig endnu?!?
Men en sej side der nok skal blive et hit! :o)

Design 9
Indhold 8 (stiger med indholdet)

Nu er jeg selv lidt af en Disney/Anders And/Barks fan, og har selv en side eller to om emnet. Check evt. www.kingonet.dk. Der ligger bl.a. min gamle 3g\'s opgave om Carl Barks og Don Rosa, jeg lavede i gymnasiet ;)
Avatar billede raveduck Nybegynder
10. oktober 2001 - 14:33 #8
Meget mere perfekt side, om Anders and & co., skal man lede længe efter. Dette er det suverent bedste.
Også en meget god idé, at hverve medlemmer, og at udstille, hvor mange a.and blade/jumbobøger de har. Jeg troede faktisk ikke der var nogen, som havde ALLE jumbobøger, og næsten alle anders and bladene.
I hvertfald ikke almindelige folk.

Gode farver, og et pænt design.
Det passer også godt til anders and, med hensyn til skrift og lign.

Design 10
indhold 9

Jeg synes virkelig det er et perfekt design, til det emne!!!

mvh
Simon
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:08 #9
Perfekt = 10 ???
Avatar billede webwizard Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:01 #10
Tak for al risen, og rosen!!! :-)

/WebWiz@rd
Avatar billede johannielsen Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:20 #11
Takker for point!
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:07 #12
10 var jo det højest mulige, man kunne gi :)
...

mvh
Simon