Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

links/ fil counter

Hej - jeg har brug for et script der enten går ind og tæller det antal links jeg har på den pågældende php side - eller går ud og tæller et antal .txt filer jeg har til at ligge i et bib.
:)
.sieker
Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 22:54 #2
kanon - takker
Avatar billede mortenfn Nybegynder
24. september 2001 - 23:01 #3
jeg ser lige at du forsøger at få flere maskiner på stofanet - er det lykkedes for dig? - jeg har og det virker!
Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 23:04 #4
JA det er lykkedes - jeg havde prøvet alt det jeg fik af respons herinde - før jeg oprettede spørgsmålet - så jeg fik ikke meget hjælp - men jeg prøvede med et par forskellige proxy\'er og til sidst fik jeg det til at virke :) Men ellers tak