Avatar billede meno Nybegynder
23. september 2001 - 17:54 Der er 13 kommentarer

Bliver syg af at spille

Når jeg spiller half life bliver jeg syg (som køre syg) jeg kan kun spille 5-10 min er der noget jeg kan gøre ved det
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 17:55 #1
lad være med at spille :))))
Avatar billede michaelb Nybegynder
23. september 2001 - 17:58 #2
Hmm...- Tag en \"anti-køresyge-pille\"

Det er muligvis stress! Det er din hjerne som overanstrenger sig!! Det meget normalt, og jeg råder dig til at lade være med at spille \"voldelige\" spil i noget tid!
Avatar billede michaelb Nybegynder
23. september 2001 - 17:58 #3
...tag evt. et spil skak ;o)
Avatar billede meno Nybegynder
23. september 2001 - 18:00 #4
til michaelb
den var ikke sjov
Avatar billede michaelb Nybegynder
23. september 2001 - 18:02 #5
Nej!! Sorry...

Men som sagt: Det er muligvis stress! Det er din hjerne som overanstrenger sig!! Det meget normalt, og jeg råder dig til at lade være med at spille \"voldelige\" spil i noget tid!

.::Michael::.
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. september 2001 - 18:10 #6
Hav en fyldt mave (ikke af slik), lad være med at drikke ting som f.eks. appelsinjuice. Drik hellere vand.
Avatar billede marz* Nybegynder
23. september 2001 - 18:19 #7
slå den funktion fra når man går, den der får det til at gynge  hedder noget med .bobs blobs .. eller er det i quake ?? hvad er det den heddder.

marz*
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. september 2001 - 18:23 #8
Det er transportsyge.

Dine øjne og dit balancecenter sender forskellige signaler til din hjerne, og den bliver forvirret - og du bliver dårlig.

En kammerat havde samme problem. Spil 5 minutter. Hold en pause, til du er helt klar. Spil 10 minutter. Hvis du føler dig en lille smule dårlig, så hold pause indtil du er klar, og spil 10 minutter igen. Hvis du er OK efter de 10 minutter, sætter du tiden op til de 15 minutter osv.

En pille eller et plaster mod transportsyge er heller ikke nogen dårlig idé, ligesom andre råd mod transportsyge (ikke for fyldt, og ikke for tom mave osv).

/Rob
Avatar billede dar Nybegynder
23. september 2001 - 20:34 #9
meno>> Det var da PÆNT nederen!!
Avatar billede dar Nybegynder
23. september 2001 - 20:34 #10
meno>> Jeg føler virkelig med dig!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
23. september 2001 - 20:38 #11
meno>>> Ved hvordan du har det..
(lige som når man for at vide hvem man var sammen med i går..)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
23. september 2001 - 21:15 #12
Det her får mig til at tænke på hvordan jeg havde det, da jeg var helt lille, hvor jeg sad og så min far spille Wolfenstein. Det var pænt ubehageligt  : )
Avatar billede olsenk83 Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:28 #13
Meno>> det kan være en helt anden grund til det, det kommer også meget an på om du har god nok belysning. jeg kender mange der har sidet på deres mørke værelser og er blevet syge og har da også selv prøvet det og jeg kan bare sige at du skal have god belysning og side rigtigt og have noget at drikke.

Vh. olsenk83