Avatar billede fut21 Nybegynder
22. september 2001 - 18:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg kommunikere over internet med headsæt????

Jeg har lige anskaffet mig et headsæt, hvordan ringer jeg op til andre via internet, så jeg ikke behøver at bruge den alm telefon. Hvilke programmer skal jeg feks bruge????
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. september 2001 - 18:32 #1
MSN
ICQ
roger walker (kan anbefaldes)
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 18:34 #2
prøv bodyfone
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 18:36 #4
Roger Wilco - http://rogerwilco.gamespy.com/

og ja den er go (og gratis) :-) du åbner programmet og opretter en kanal (evt med password), så sender du eksemplevis med icq besked til din ven (icq har faktisk indbygget en smartere måde at sende roger wilco nummeret på så din ven ikke engang skal taste noget ind hvis han/hun har icq) om nummeret på kanalen (dit ip nummer) og han taster det ind i sin Roger Wilco og vupti kan i tale sammen - også mens i spiller
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. september 2001 - 18:36 #5
ftp://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_NT4/ICQ2000b/icq2000b.exe
Arr har stadig tømmermænd fra i går
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. september 2001 - 18:38 #6
Håber du finder noget du kan bruge..
JEg skal ud og drikke igen inden jeg bliver ædru ses
Avatar billede -onslow- Nybegynder
22. september 2001 - 18:38 #7
Nar ja et svar
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. september 2001 - 19:20 #8
http://www.paltalk.com
Bedre lydkvalitet end rw og icq .. Jeg er i hvertfald meget glad for den ..
Avatar billede fut21 Nybegynder
23. september 2001 - 17:54 #9
Er det muligt at ringe op til en fast telefon med disse programmer, eller er det i det hele taget muliget at ringe en fast telefon op????
Avatar billede cellaneous Nybegynder
23. september 2001 - 18:08 #10
du kan ihvertfald ikke ringe en fast telefon op med roger wilco - det du gør er du laver en kanale og så kan andre hoppe ind i den kanal og være med hvis de også har roger wilco

jeg kender ikke til nogle programmer som kan ringe en telefon op, kun programmer der kræver i begge to har en pc med det samme program

hvis der kommer nogen forbi som kender et program der kan ringe telefoner op vil det være spændende :-) især hvis det er gratis programmer, så vil adsl jo betyder fri telefon :-)
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. september 2001 - 00:56 #11