Avatar billede tupsy Nybegynder
21. september 2001 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til de samme data fra 2 PC\'er på netwærk.

Jeg har 2 PC\'er på et internt netværk.
Jeg hotsyncer på den ene PC, men vil gerne have adgang til mine data  (kalender m.m) fra pc nr.2..

Det kan stilles i options menuen, men den nægter fordi den skriver at der allerede er 1 bruger.. (Hvilket jo passer)

Kan man ikke gøre et eller andet??
Jeg rette aldrig i den samme bruger på samme tid på de 2 PC\'er..

Tupsy!!
Avatar billede ptholm Nybegynder
25. september 2001 - 16:55 #1
erkender at svaret måske ikke er det bedste, men:
hvis begge pc\'ere har internetadgang tror jeg du kan connecte begge PC\'ere på \"mypalm\" (se på www.palm.com)med automatisk (og manuel) opdatering af palmdesktop.
Avatar billede cigarer Nybegynder
10. november 2001 - 21:18 #2
Der er også den mulighed at du køber endnu en cradle og bare sync`er med din computer når du kommer frem til den...

Jeg kender ikke noget til hvilket netværk du bruger, men der burde være mulighed for at f.eks. automatisk opdatering mellem outlook mellem 2 computere i netværk