Avatar billede sune_posselt Nybegynder
19. september 2001 - 22:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med php + mysql

Er der nogen der kan anbefale et godt webhotel? Jeg har brug for cirka 10 mb, med PHP samt MySql.
PHP skal have GD libraries installeret (grunden til at jeg forlader min nuværende udbyder), og skal i det hele taget helst ikke have alt for mange mærkelige begrænsninger.
Brug af egne cgi-scripts ville være et plus (men ikke et must). Det samme gælder et statistik-program - webalizer eller lignende ville være rart, men ikke absolut nødvendigt.

Prisen skal selvfølgelig være rimelig, uden at det går alt for meget ud over kvaliteten (jeg forestiller mig umiddelbart 50-100 kr. om måneden).

Sidst men ikke mindst lægger jeg vægt på en god og kompetent support.

Mvh. Sune

Ps. Lad lige være med at henvise til findwebhotel.dk, eller hvad den slags sider nu hedder - hvis det var den slags jeg havde brug for havde jeg nok ikke spurgt her.
Avatar billede superib Nybegynder
19. september 2001 - 22:04 #1
www.wannafind.dk Dem er jeg glade for... :)
Avatar billede spacey Nybegynder
19. september 2001 - 22:08 #2
Well, jeg må til hver en tid anbefale Trade-Point, hvor jeg også selv har tilhørsforhold.

Vi hoster bla. BigBrother, TheVoice, tvdanmark og mange andre store sider.

Prisen starter vidst ved 125,- pr måned, men tilgengæld får du den perfekte oppetid, gd-lib, og skide god sikkerhed....

Se mere på http://www.trade-point.com/?id=34

//Jens
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2001 - 22:09 #3
http://www.azero.dk/

Har understøttelse af GD library, er billigt og rimeligt stabilt - bruger det selv.

http://www.azero.dk/?/support/programmering/php/

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2001 - 22:10 #4
Vælger du azero.dk så tag et kig på \"Ironsite Sql\" - koster 69,- om måneden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2001 - 22:10 #5
Avatar billede kdk Nybegynder
19. september 2001 - 22:11 #6
www.nettohost.dk

35,-/mdr. 8Mbit forbindelse. Har alle de ting du spøger efter. Rigtig god support.
Avatar billede spacey Nybegynder
19. september 2001 - 22:27 #7
kdk>>> Hmmm, helt seriøst, hvordan kan nogen drive en dybt seriøs webhosting for 35,- pr mdr?

Mit svar ville være at det kan de ikke!
Ved du hvad backup koster?
Ved du hvad en ordentlig server koster?
Og ved du hvor lang tid det faktisk tager at yde support?

Det er sq umuligt at gøre ordenligt altsammen for 35 kr om måneden, det er faktisk svært at gøre for 100 kr om måneden!
Avatar billede kdk Nybegynder
20. september 2001 - 11:08 #8
spacey>>> hvis du tager dig tid til at se deres produkter vil du se at backup ikke er med i prisen. Support klarer de iøvrigt fint, det ved jeg nok bedst som kunde.Ellers har du ret.

evt. www.webglobe.dk
Avatar billede fastpoint Nybegynder
20. september 2001 - 11:14 #9
jeg ville vælge http://www.azero.dk/?/support/programmering/php/
som nikolajdu siger....FRI TRAFFIK!!!!:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. september 2001 - 15:00 #10
Det er virkeligt med til at vedligeholde et IT-forum som eksperten, når man begrunder sine overvejelser...
Avatar billede sune_posselt Nybegynder
24. september 2001 - 15:29 #11
Nikolaj>>>

Helt enig, men da jeg lukkede spørgsmålet i fredags, var jeg på vej ud af døren, og havde ikke tid til en begrundelse. Da jeg vidste at jeg ikke kom i nærheden af en computer før idag, synes jeg det ville være bedst at give pointene med det samme, og give en begrundelse når jeg fik tid.

Grunden til at jeg ikke kan bruge wannafind.dk, er at de ikke har GDlib, ergo synes jeg rent faktisk ikke at svaret levede op til spørgsmålet. Azero valgte jeg fra fordi de kører i safe-mode, hvilket jeg betegner som en ret kraftig begrænsning, og da jeg frabad mig det i spørgsmålet, sååå...

Set i bakspejlet kan jeg godt se at jeg måske skulle have fordelt pointene 30 - 15 mellem spacey og dig. Vil det være i strid med ekspertens regler, hvis jeg opretter et tomt spørgsmål nu, så du kan få de 15 point?

Mvh. Sune

Ps. Det skal lige siges at jeg ikke valgte trade-point, da den tilladte trafik var alt for lav.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. september 2001 - 19:50 #12
Nej det er fint. Ville bare gerne høre :-)