Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. september 2001 - 15:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WinBoost kodecracker

Hej
er det muligt at cracke den kode der er sta på WinBoost så man kun kan komme ind i det hvis man har koden....?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. september 2001 - 15:10 #1
<sta = sat>
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. september 2001 - 15:11 #2
Ja alle programmer kan crackes, men den slags ting er forbudt her på eksperten så jeg vil ikke fortælle dig hvordan man gør :)
Avatar billede mukanus Nybegynder
19. september 2001 - 15:12 #3
ja det er muligt.
spørg et andet sted om det !
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. september 2001 - 15:12 #4
Jeg mente ikke Regristreingskoden, når man starter programmet kan man sætte kode på, det var den kode jeg mente....!
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 15:34 #5
2-maz> Crackning er et af de emner der ikke må diskuteres på eksperten.dk, så luk spørgsmålet - lav svar og accepter dit eget svar.
Avatar billede timmerman Nybegynder
19. september 2001 - 16:08 #6
Hey mester.. er det aktiveringskdoen du mener? så du kan installere programmet? den skal du have fra dem som har lavet WinBoost\'s website. og jo det kan godt lade sig gøre at -cracke- den - som de andre også siger, men det er jo ikke tilladt her at fortælle hvordan. men jeg kan jo fortælle HVILKE programmer man KUNNE bruge. f.eks. Softice og nogle decompilere, så skulle den være i hus. =)
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. september 2001 - 18:52 #7
DAMN, JEG SIGER JEG IKKE SKAL CRACKE REGISTREINGKODEN, NÅR MAN HAR INsTALLERET WINBOOST ER DER MULIG FOR AT SÆTTE EN OPSTARTS KODE PÅ WINBOOST, DET JEG GERNE VIL VIDE ER, OM MAN KAN CRACKE DEN OPSTARTS KODE?
håber det er FORSTÅELIGT for jer NU!!!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
19. september 2001 - 19:02 #8
Hold Kæft hvor fatter i MINUS
Avatar billede hotpop Novice
19. september 2001 - 21:03 #9
2-maz> SLAP AF!
Avatar billede timmerman Nybegynder
20. september 2001 - 15:52 #10
2-maz> okay hvis du syns vi fatter så meget MINUS hvorfor fanden knækker du den så ik bare selv? så kan vi jo se hvem der er den dumme, ok?! du kunne jo bare have sagt fra starten af at det var opstarts-koden du ville knække! men jeg ved at jeg ikke bare skriver for mig selv når jeg siger at du ikke er den type man hjælper... du skal regne med at det er DIG der skal have hjælp! c-ya.