Avatar billede schumacher Nybegynder
14. september 2001 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Login-script problem

Jeg har skrevet et login-script der checker op mod en MqSQL database. Jeg bruger PHP4 session-funktioner.

Det virker for de fleste, men nogen skal logge ind 2 gange for det virker dvs. siden reload\'es og de skal taste deres bruger/pass igen.

Nogen gode ide\'er?

Jeg vil gerne poste source\'en, men har ikke adgang til den lige nu.

/ Peter
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. september 2001 - 11:15 #1
\"vil gerne\" skal vist laves om til at det er et must... ellers kan vi jo ikke lede efter fejlen for dig :)
Avatar billede schumacher Nybegynder
14. september 2001 - 11:19 #2
Smider stumperne op senere :)
Avatar billede bigo Nybegynder
14. september 2001 - 12:37 #3
du kan evt. se

http://www.dulmens.dk/source/source.php?side=login.php

Den virker perfekt med cookies, sessions osv..
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
14. september 2001 - 20:18 #4
har du prøvet enten at lave om på din php_self eller gjort noget i .htaccess.
Jeg har nemlig haft lidt alá det samme prob: Det var fordi den troede at http://www.mitdomæne.dk var forskelligt fra http://mitdomæne.dk, således at siden ikke havde adgang til login-informationerne....
Avatar billede schumacher Nybegynder
24. september 2001 - 17:19 #5
Tak for hjælpen!

Jeg har løst problemet ved ikke at \"gemme\" session-funktionerne i egne funktioner.

Jeg fandt desuden et lille værktøj der kan vise al trafik mellem browser og web-server.

Det hedder TracePlus32 Web Detective.

/ Peter