Avatar billede s-cool Nybegynder
13. september 2001 - 18:45 Der er 12 kommentarer

hvordan kan jeg dele min harddisk

hvordan kan jeg dele min harddisk uden jeg sletter min nuværende winnt og installer win98
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. september 2001 - 18:47 #1
Installer \"file and printersharing\" under \"netværks indstillinger\" og bagefter højerklikker du på ven mappe du vil share, vælg Properties/egenskaber, og vælg fanebladet deling/sharing.. det skulle være ligetil
Avatar billede s-cool Nybegynder
13. september 2001 - 18:48 #2
jeg mener ins. endu en win uden at jeg sletter min nuværende
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 18:49 #3
du skal have fat i Partition Magic fra www.powerquest.com
der kan du downloadet en DEMO der viser hvad programmet kan!
du skal købe programmet for at få en virkede version.
Avatar billede Peter Praktikant
13. september 2001 - 18:49 #4
du bruger partition magic, der kan du lave nye partitioner uden at slette de gamle.
Avatar billede s-cool Nybegynder
13. september 2001 - 18:50 #5
jamen kan jeg ikke bare dele min harddisk og ins. win98??
Avatar billede s-cool Nybegynder
13. september 2001 - 18:53 #6
hvor kan jeg hente partition magic og svare mig plzzzzzzzzzzzzzzzz
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 18:57 #7
det får du ikke at vide herinde på eksperten.dk :)
Avatar billede s-cool Nybegynder
13. september 2001 - 18:57 #8
´Tak DA :-Ø
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 18:58 #9
jeg tror faktisk ikke at du kan indstallere win x efter at ha installeret nt :) omvendt kan man godt

win skal ligge på c: hvis du ikke bruger en boot manager, og så sletter win x indstallationen nt boot informationen :)

kig på tucows efter partition magic :)

marz*
Avatar billede double-g Juniormester
13. september 2001 - 19:21 #10

Du behøver ikke købe Partion Magic for at dele din harddisk. Det kan også gøres med det gratis program FIPS.
http://www.igd.fhg.de/~aschaefe/fips/

og en vejledning her
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2364&Segment=1

Avatar billede mickey777 Nybegynder
15. september 2001 - 13:06 #11
Siden du kører med windows 2000 eller NT, brug et progrsm som hedder vmware på www.vmware.com.

Programmet opretter en virtuel maskine hvorved du virtuelt kan installere hvilket som helst styresystem, meget brugbart.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
15. september 2001 - 13:07 #12
Herved behøver du ikke at dele din harddisk op, prøv at installere og køre programmet, du vil blive overrasket. Det vil være som om at have 2 maskiner.....