Avatar billede zyclon Nybegynder
12. september 2001 - 19:15 Der er 43 kommentarer

Hvorfor ser i BB ?

Hejsa....har bemærket at indtil flere her se BigBrother og da jeg har fået en opgave der lyder på at skrive hvad og hvorfor programmer som BigBrother facinere os.

Derfor vil jeg lige lave en hurtig rundspørge...

Hvorfor og hvad gør at i ser BigBrother ?

Og NEJ, jeg kan ikke bruge noget om hvorfor folk IKKE kan lide det.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. september 2001 - 19:19 #1
Fordi: \"Du kan ikke lade være...\" *ROFLMAO*

Sorry :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:20 #2
Jeg ser BigBrother fordi jeg synes det er interessant at se hvad de foretager sig. Det er såre simpelt. Den normale mennesklige nysgerrighed som er større hos nogle (os der ser det) end andre (dem der afskyr/ikke ser det)
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 19:21 #3
Underholdning, konflikter. Og lad os håbe sex.
Menneskelige reaktioner..

I love that...

/X
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. september 2001 - 19:21 #4
Fordi det ligger på en kanal jeg passerer, når jeg skal fra f.x DR til Sverige 4. Heldigvis tager det kun 2 sekunder, så jeg er videre, for det er da et skodprogram.

/Rob
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 19:22 #5
-Op-
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:22 #6
Specielt synes jeg deres nye tiltag med \"Diskutabelt\" er særdeles interessant da de tager aktuelle emner/interssante emner op.

Dog så jeg DR1/TV2 hele eftermiddagen/aftenen og noget af natten for at se CNN live fra NY
Avatar billede koep Nybegynder
12. september 2001 - 19:22 #7
1. Sheila
2. Hvad fanden gør man uden sin computer i 100 dage.... ikke en sjov tanke
3. Det er sku skægt at se hvordan de bagtaler hinanden
Avatar billede filen Nybegynder
12. september 2001 - 19:22 #8
BB er det mest fordummende program, næstefter Robinson...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:26 #9
1. Sheila OG Dina ;o)

filen:> Jeg føler mig ikke dummere efter første omgang BB sååe fordummende er det nok ikke ;-)
Avatar billede filen Nybegynder
12. september 2001 - 19:29 #10
Jeg mener bare at hvis man finder BB interasant, så mangler man en stor brik i ens liv......
Avatar billede filen Nybegynder
12. september 2001 - 19:30 #11
Stavefejlendededededede erv graitys..
Avatar billede zyclon Nybegynder
12. september 2001 - 19:33 #12
filen  > Der mangler også en stor brik i ens liv, hvis man ikke fatter dette: \"Og NEJ, jeg kan ikke bruge noget om hvorfor folk IKKE kan lide det\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:33 #13
filen:> Ohh yeah .. der mangler en stor brik i mit liv aaaaa\'right, men det har nu ikke noget med sagen at gøre ;-)
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 19:35 #14
Hvad med Tina.... Hun var da også dejlig, var hun ikke...? Hik

*s*

/X
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 19:36 #15
Fordi det fanger en.

Man for hurtigt en favorit og kan ikke holde sig væk pga. at man er VILD efter at se denne favorit igen og igen.

Nogle gange kan det også være sjovt at se beboerne dumme sig, dumpe en ugeopgave, vinde en ugeopgave, arbejde på en ugeopgave osv. osv...

Det kan også være at folk kun er interreserede i udstemningerne, men så er man jo nødt til at se både nomineringerne, bagtaleriet osv.

Man er jo også nødt til at kende beboerne så...

Håber det var svar nok ;o)

Nu ser jeg altså ikke BigBrother2, men jeg så det i foråret. Men det var vel et svar!?!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 19:36 #16
exclusiv: ??
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 19:37 #17
p.s. så kan nogle jo også håbe på højdepunktet i programmet... SEX!!!
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 19:39 #18
/michaelb - Hvad er der....

/X
Avatar billede filen Nybegynder
12. september 2001 - 19:42 #19
Helt ærligt, dette er ikke for at fornærme nogen men..... I kan da ikke mene at i finder BB interasant ?? At sidde og glo på en flok Presseliderlige fjolser rende rundt og håbe på en stooor tv karriare. Det er da for dumt..
I må sku kede jer hvis i sidder og glor på det pis..
Jeg siger ikke at i er dumme, men i spilder jeres liv, på dette.. ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:44 #20
filen:> Yeps .. jeg keder mig slemt ... men om jeg vil \"spilde mit liv\" på det er det vel mit valg ?
Avatar billede filen Nybegynder
12. september 2001 - 19:45 #21
Det er klart dit valg. Og jeg er glad for at vi er så forskellige.. Det er det der gør livet værd at leve...
Avatar billede webson Nybegynder
12. september 2001 - 19:49 #22
jeg holder på sverre .:)
Avatar billede prof2 Nybegynder
12. september 2001 - 19:50 #23
Jeg ser det ikke selv, men jeg kunne forestille mig at mange der ser det, prøver at sætte sig selv ind som en af beboerne, og måske tænke på hvordan man vil reagere på forskellige situationer.

Måske kunne det også være noget om at folk vil overbevise sig selv om, om de små vaner/ting man gør, er normale og andre også gør dem.

zyclon> Håber det kunne sætte lidt tanker igang.
Avatar billede webson Nybegynder
12. september 2001 - 20:18 #24
www.bbforum.musicman.dk

jeg lavede lige et BB-forum hvis det skulle have interesse ... ?

også for ikke at belaste eksperten med mere spam

jeg ser selv en del BB på  realplayer
Avatar billede hotpop Novice
12. september 2001 - 20:43 #25
webson> fedt forum ;)

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 21:16 #26
filen: Du har sikkert ret... \"Det må guderne vide\"

(?)

.::Michael::.
Avatar billede resten Nybegynder
12. september 2001 - 21:19 #27
jeg ser kun bb for at se bare bryster
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 21:22 #28
resten: (o)(o)
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 21:22 #29
;o)
Avatar billede resten Nybegynder
12. september 2001 - 21:43 #30
michaelb>
den er fin (o)(o) smukke bryster *GGG* den har jeg sku ikke set før.

I LOVE BB= (o)(o)

resten/
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. september 2001 - 21:58 #31
resten: :o)

(.)(.) -lidt mindre bryster.......
Avatar billede webson Nybegynder
12. september 2001 - 22:14 #32
jeg ved ikke lige hvorfor min side var nede ?
men den er ihvertfald oppe nu...
Avatar billede koep Nybegynder
12. september 2001 - 22:17 #33
webson > Det ved jeg..... den ligger hos freepaq

zyclon > sorry for dette off-topic indlæg
Avatar billede zyclon Nybegynder
15. september 2001 - 12:38 #34
tdaugaard > Giddder du lige lave et svar så du også kan få points ?
Avatar billede hotpop Novice
15. september 2001 - 12:40 #35
Vil også have points så :)
Avatar billede mukanus Nybegynder
15. september 2001 - 12:41 #36
jeg ser det nogle gange men det er mest for at tjecke beboerne ud...

hvis en af dem har gang i noget ( mik og hende den anden )

så ser jeg det sådan en gangn imellem men ellers gider jeg ikke se det...

hvis jeg så høre at der er sket noget sjovt eller noget specielt jamen så ser jeg det de næste par dage..

// Mu Kanus
Avatar billede filen Nybegynder
15. september 2001 - 19:55 #37
Helt ærligt......
Få jer et liv.. I må sku kede jer bravt, hvis i ser det pis....
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 13:40 #38
Øhh...- skal dette spm snart lukkes?
Avatar billede hotpop Novice
27. september 2001 - 13:41 #39
takker for points :)
Avatar billede surferen Nybegynder
27. september 2001 - 13:42 #40
hvilke points?
Avatar billede hotpop Novice
27. september 2001 - 13:45 #41
sorry - ved ikke hvad der skete :)
skulle have været i http://www.eksperten.dk/spm/111356
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:48 #42
hehe
Jeg vil også gerne vide hvorfor der er nogen der gider at se det...
Det har undret mig lige fra starten at folk SLUGER det råt

//Anders
Avatar billede filen Nybegynder
27. september 2001 - 22:25 #43
vladimirr:> Det er rart at der er andre fornuftige mennesker end jeg. ;o)