Avatar billede sakjk Nybegynder
12. september 2001 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

reklamebar i outlook express 5

Er det muligt at fjerne den noget irrirerende reklamebar Microsoft har lagt ind nederst i Outlook express 5?
Avatar billede prodic Mester
12. september 2001 - 17:59 #1
Hvor ser du den?

Du kan måske hive en tværgående kant ned til bunden af vinduet - might help
Avatar billede podata Nybegynder
12. september 2001 - 18:03 #2
Den er der kun når du bruger hotmail.
Avatar billede sakjk Nybegynder
12. september 2001 - 18:34 #3
Man kan desværre ikke minimere den. men tak for tippet omkring hotmail. Men jeg ville nu alligevel godt have den fjernet. Den er sgu træls at se på.
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. september 2001 - 19:24 #4
Så hold op med at bruge Hotmail - så forsvinder den, som podata er inde på!

/Rob