Avatar billede zimon Nybegynder
12. september 2001 - 14:37 Der er 4 kommentarer

Søgebase på locale drev

problemmet er som følger:
Jeg har en harddisk med en masse drivere, dem ville jeg gerne kunne søge efter på min hjemmeside.
Hjemmesiden ligger på mit intranet. Jeg køre med IIS5
Er der muligt at lave sådan et script ? og er der et gratis et man kan hente et eller andet sted ?
Avatar billede coderdk Praktikant
13. september 2001 - 16:34 #1
Ja og jeg tvivler :P
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
14. september 2001 - 20:13 #2
Så burde hele den lokale harddisk ihvertfald skulle laves til root i webserveren...

- og så lave noget med nogle fil-kommandoer der viser filer med bestemte endelser.

Det hele bliver ihvdrtfald meget bøøvlet og langsomt.

Mon ikke det istedet skal laves af et program som kører direkte på computeren - måske et VB-program - eller add-in tingeltangel?
Avatar billede jd Nybegynder
14. september 2001 - 21:33 #3
Det er faktisk langt fra umuligt. Hvad skal man kunne søge på? -filnavnene?

- Jonas
Avatar billede zimon Nybegynder
17. september 2001 - 08:24 #4
Fil navne eller mappe navne