Avatar billede raklev Nybegynder
11. september 2001 - 18:47 Der er 4 kommentarer

afspl. af brændt avi

bruger nero5.5 og kan spille dir.fra pc brænderprogrammet dekoder og brænder suscesfuldt men kan ikke umiddelbart afspilles fra mit indb dvd drev
Avatar billede keysersoze Guru
11. september 2001 - 18:57 #1
en del drev har lidt svært ved at aflæse nogle sådanne filer specielt hvis det er nogle meget store filer... prøv i stedet at kopiere dem ned på harddisken og afspil dem derfra - de kan jo bare slettes når de er set...
Avatar billede raklev Nybegynder
11. september 2001 - 19:32 #2
jeg kan godt afspille dem fra harddisken men bliver kvaliteten ikke bedre når man bruger sit tv via dvd
Avatar billede guiron Nybegynder
11. september 2001 - 20:04 #3
Dette er kun hvis du sender det ud igennem et dekokoderkort der er fremstillet til MPEG / MPEG2 film. Hvis det er en AVI betyder det ikke noget, og så er kan du sagtens sende det ud til dit TV og se det der.

/Guiron
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 10:01 #4
????????