Avatar billede gipsi Nybegynder
27. januar 2000 - 14:23 Der er 10 kommentarer

Højreklik på start

Når man højreklikker på start plejer der at være en "Åbn".Den er der godt nok, men den er ikke aktiv. hvordan gør jeg den aktiv igen.
Avatar billede hanno Nybegynder
27. januar 2000 - 16:45 #1
Fjern Policies fra din konto...

\\Hanno
Avatar billede rangel Nybegynder
29. januar 2000 - 16:19 #2
Åben på det sted du beskriver, åbner kataloget c:\windows\menuen start.
Er dette katalog beskadiet, eller mangler?
Avatar billede gipsi Nybegynder
30. januar 2000 - 18:10 #3
Nej den er ikke beskadiet,eller mangler.
Den er der men er ikke aktiv d.v.s. den kan ikke anvendes (den er nedtonet og kan derfor ikke bruges)
Avatar billede kim_bille Nybegynder
31. januar 2000 - 15:45 #4
Jeg vil også gætte på at det er policies som er problemet, som hanno sige

Kim
Avatar billede gipsi Nybegynder
31. januar 2000 - 18:22 #5
Det er ikke Policies, som er problemet.
Avatar billede cort Nybegynder
02. februar 2000 - 14:53 #6
Jeg har engang været ude for at stifinder blev permanenr væk, det må være muligt at stille på disse problemmer i registry. Men hvor ved jeg ikke. Muligvis kan man via tweakUI.
Avatar billede hanno Nybegynder
02. februar 2000 - 17:15 #7
Hvis du HAR checket med et antivirus program (Opdateret) Reinstaller din Maskine, da den installation du køre med er F... op....

\\Hanno
Avatar billede gipsi Nybegynder
02. februar 2000 - 21:30 #8
Policies er til windows NT
Avatar billede kim_bille Nybegynder
02. februar 2000 - 22:36 #9
Der er også policies i W95 og W98
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. marts 2001 - 00:57 #10
luk lige denne!!