Oprettet i går kl. 19:51 Der er 5 kommentarer

My Cloud Home (hjemme server)

Jeg kan vælge at dele et link, via webbrowser, og sende så folk kan downloade direkte hos mig, men det link den generer, får Chrome/FireFox til at tro at siden er usikker og kommer med en rød advarsel. Det er netop opstået nu.
har ikke været et problem. Kan god åbne via #Egde

Chrome: "Farligt website
Hackere på det website, du forsøger at besøge, kan narre dig til at installere skadelig software, der påvirker den måde, du browser på – f.eks. ved at ændre din startside eller vise dig ekstra annoncer på de websites, du besøger. Chrome anbefaler på det kraftigste, at du går tilbage i sikkerhed for at undgå skade. Få flere oplysninger om denne advarsel"

FireFox: home.mycloud.com er blevet rapporteret til at indeholde skadelig software. Du kan ignorere risikoen og fortsætte til det usikre websted.
Wath to do?
https://www.dustin.dk/product/5011041774/my-cloud-home
Skrevet i går kl. 19:53 #1
Server er en NAS
Avatar billede puren Ekspert
Skrevet i går kl. 20:25 #2
Fejlen ligger i at din nas ikke har et SSL certificeret

Hvordan du løser det ja der er mange muligheder for det men en af dem er at du skal havde fast ip og så bestille et SSL certifikat hos go daddy eller noget og så installere det på din nas
Skrevet i går kl. 20:33 #3
SSL certifikat aner ikke hvad det er? og hvordan jeg får det sat op.
Og hvem er go daddy :-)
Skrevet i går kl. 20:33 #4
Det har kørt tidligre uden ssl
Skrevet i går kl. 21:07 #5
https://home.mycloud.com/action/share/ad392e6e-4351-4ba7-99f2-55e52be5b23e

Sådan ser linket ud som jeg vil dele? Har HTTPS er det ikke fordi det er krypteret?