Avatar billede frem-ad Professor
12. oktober 2024 - 19:14 Der er 10 kommentarer

Firefox bliver ved med at lukke

Hej
De sidste 2-3 dage, har Firefox lukket ned, midt i det hele, det har intet med hvad jeg er på, for det kan være google, tvguide, herinde, den lukker ned og kommer med om man vil genstarte og indsende fejllog, det har jeg gjort flere gange nu.
Jeg har prøvet via Hjælp - Tekniske informationer - Nulstil Firefox.

Så hvad gør jeg nu.?
Er det noget andre har problemer med, for så kunne det jo være noget med en opdatering.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. oktober 2024 - 19:31 #1
Jeg har ikke selv Firefox installeret, men har dog fundet noget på YouTube, du måske kan bruge til at løse problemet:

https://www.youtube.com/watch?v=chwEDwWBooU&ab_channel=MuruganS
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2024 - 20:15 #2
Jeg har Firefox på Windows 10 og har ikke problem.
Oplever jeg problem med et program afinstallerer jeg altid programmet med Revo Uninstaller Free og renser ud med efterladenskaber,  og installerer program igen. Det plejer at løse problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2024 - 20:41 #3
Når det er en browser der her er tale om så vil en backup af gemte data på denne være en god idé.
Avatar billede frem-ad Professor
Skrevet i går kl. 16:30 #4
ErikHg Det er fra ældre version det flueben er ikke i den nye version.
220661 Så har jeg prøvet og fjerne den fuldstændig, men det har desværre ikke hjulpet. Den lukker stadig ned. Det kan være når jeg f.eks. åbner ny fane/ny hjemmeside. Eller jeg trykker ``Opret´´ her inde, hvor den indlæser på ny så Crasher Firefox
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 17:20 #5
#4 Og fremgangsmåden var:
Hente og installere Revo (hvis du ikke har den)
Afinstallere Firefox med Revo.
Vælge avanceret og scanne efter rester af Firefox, og fjerne det den finder over 2 omgange både med filer og register dele der ikke er fjernet.
Genstarte computeren.
Hente og installere Firefox igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 18:03 #6
Hvilken Windows version kører du?
Avatar billede frem-ad Professor
Skrevet i går kl. 18:33 #7
Jeg kørte Revo helt igennem med 2 scanninger, den spurgte ikke efter Genstarte computeren. så det gjorde jeg ikke. Derefter hentede jeg Firefox fra ny.
Det er Win 11 Home
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 20:33 #8
Virker Chrome og Edge som browser normalt på din pc?
Avatar billede frem-ad Professor
Skrevet i dag kl. 08:17 #9
Det prøver jeg af
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 44 minutter siden #10
Virker de heller ikke optimalt er problemet sandsynligvis Windows der driller.