Avatar billede juzas Mester
12. oktober 2024 - 13:28 Der er 5 kommentarer

Delphi 11 - converter webp til jpg fil

Hej, nogle som kan hjælpe. :)
Har en webp billede fil som jeg gerne vil loade i min “image” på min form. Men kan kun tage standard billede filer som .jpg osv.

Kender nogle en kode til at kunne loade min webp billede fil? :)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. oktober 2024 - 15:42 #1
Avatar billede juzas Mester
12. oktober 2024 - 20:05 #2
Jo, men kan ikke rigtig få det installeret. Har du fåret det til at virke?
Avatar billede falster Ekspert
Skrevet i går kl. 00:59 #3
Lidt off topic, men da du skriver Har en, hvorfor så ikke blot konvertere udenfor Delphi?
Avatar billede juzas Mester
Skrevet i går kl. 06:46 #4
Henter webp billedet fra nettet og så skal det vises. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
Skrevet i dag kl. 03:54 #5
Du:
* laver 2 units med WebpHelpers.pas og libwebp.pas
* putter libwebp.dll i den rigtige bitness i samme dir (eller PATH)
* laver koden som i eksempel

Hvad virker ikke?