Avatar billede Snedronning Seniormester
22. september 2024 - 19:48 Der er 2 kommentarer

Problemer med at åbne IOS og IMG på pc

Hej
Jeg har fået ny windows pc, men det har desværre medført, at jeg ikke kan åbne billeder taget med f.eks en iPhone, men heller ikke billeder taget med et "rigtigt" kamera.
Har I forslag til, hvordan jeg evt. løser disse udfordringer?
Med venlig hilsen
Karin
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. september 2024 - 20:47 #1
Hvis du højreklikker på billedet og trykker på åben med. hvilke muligheder får du så?
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. september 2024 - 08:23 #2
Du kan installere Irfanview som er et gratis program som default billede viser - instaler så også irfan-plugins.