Avatar billede Malm Novice
21. september 2024 - 11:50 Der er 3 kommentarer

Problem med google og playstore

Jeg har nulstillet min Lenovo tablet til fabriksdata og det gik fint
men når jeg åbner playstore eller google skal jeg indløse noget.
Jeg har en googlekonto som virker fint på mine pc'er.
Ved tidligere nulstillinger af tabletten har der ikke været de problemer.
Har du et forslag ?
Avatar billede INK Ekspert
21. september 2024 - 18:50 #1
Er du logget ind på din tablet med din google konto?
Avatar billede Malm Novice
22. september 2024 - 13:38 #2
Jeg kan logge ind men det hjælper ikke.
Tabletten er en Lenovo TA2-x30f
Ville gerne downloade yousee play men modellen er for gammel og tilbyder ikke opdatering.
Kan heller ikke vise DR tv

Men tak for dit indspark
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
22. september 2024 - 17:27 #3
Som du selv skriver, så er den for gammel.

Jeg prøvede på et tidspunkt at lave en fabriksnulstilling af en gammel mobil med kitkat (android 4.4). Der skete nogenlunde det samme.

Så den skal på genbrugspladsen som elektronikskrot, selvom du ikke er meget for det (fornemmer jeg)