Digitalpost forsvandt i kommunen
HejI forbindelse med en sag i vores kommune, blev vi opfordret til at komme med kommentarer til en verserende sag om landzonetilladelse. Det er en sag, som vi selv har startet op med klager over tung trafik 24/7/365, så vores svar var meget vigtigt.
I en efterfølgende aktindsigt mangler vores svar og vi efterlyser vores svar ved kommunen. Kommunen kan ikke se vores svar, men vi kan sende det igen, så skal de nok tage vores svar med i behandlingen af sagen. Naboen har sendt deres svar ca. 3 timer senere, samme dato, og det er kommet ind.
Vi har vores svar liggende i sendt post både på E-boks og i digitalpost på Borger.dk. Vi kontakter først E-boks, der henviser til Borger.dk og de undersøger, med leverandøren, hvad der er sket. Svaret tilbage er, at vores svar er leveret i kommunens postkasse.
Vi gør kommunen opmærksomme på, at dette er ret alvorligt og de sætter en intern undersøgelse i gang og konkluderer: vores svar er kommet frem til hovedpostkassen og er også leveret i den rigtige afdeling. Nu afventer vi så en redegørelse fra afdelingens chef.
Mit spørgsmål er: hvor går vi hen med dette?
Er dette det samme som, at tage et fysisk brev og smide det i skraldespanden?
Håber nogen har viden og/eller erfaring med noget som dette!
Venligst Trine