Avatar billede briannyrup Praktikant
Oprettet i dag kl. 16:24 Der er 2 kommentarer

Email udbyder

Jeg har problemer med min mail, får en fejlmeddelse fra postmaster@outlook.com , hvergang jeg modtager en mail.
jeg har haft fat i Microsoft og deres support, de siger jag skal kontakte min mail udbyder, problemet er jeg ved ikke hvem det er , hvordan finder jeg ud af det ?
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe
Hilsen Brian
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 16:41 #1
Det der står efter @ plejer at pege mod din udbyder.
Jeg har både en yousee mail og gmail.
Yousee hedder hos mig mail.dk og Gmailen hedder gmail.com til sidst.
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:39 #2
Rigtigt at man i mange tilfælde kan se det efter hvad der står efter "@" Men der findes mange muligheder. Jeg har fra Windows mail tiden en der ender på  @live.dk og en der ender på @outlook.com. min Yousee ender på @c.dk & min google er @gmail.com- så det er kun vejledende!