Avatar billede edbjohn Novice
Oprettet i dag kl. 17:14 Der er 1 kommentar

klon din gamle disk ned på et virtuelt drev i w 10

Jeg sidder med en gamle harddisk med et godt progran som jeg ikke vil miste.
Derfor kunne jeg godt tænke min at klone hele disken ned på det virtuelle Drev.
Er det muligt.

MVH
John
Avatar billede hjolsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 17:45 #1
Prøv at se på https://learn.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/disk2vhd .

Den kan lave en virtuel HD ud fra en fysisk HD -  Afhængig af hvilket styresystem der er på disken kræves lidt opsætning i virtuelbox  - men har gjort det med flere XP diske !