Avatar billede jcr18 Professor
Oprettet i dag kl. 18:36 Der er 1 kommentar

login problemer via google

Efter en nyinstall af windows 10, så begynder jeg at få mærkelige tilbagemeldinger som ellers normalt ikke sker. Jeg hr altid kunne oprette en del forskellige e-mail konti i outlooks system og ofte er der tale om gmail adresser.
Nu kan jeg intet gøre og får denne besynderlige melding: https://filetransfer.io/data-package/dTUPXIQL#link
Noget tyder på at explorer er med ind over selv om jeg har firefox som standard browser.
Har også slået explorer 11 fra via Kontrolpanel > Programmer > Slå Windows-funktioner til eller fra.

Intet hjælper. Håber nogle kan guide mig til løsning af problemet.
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet i dag kl. 19:29 #1
Så kan du jo ligeså godt slå explorer til igen.
Det er google, der har valgt, at javascript er noget lort, så der er ikke hurtig adgang til gmail i windows startprocedure - ofte kan den klares ved at logge på en gang til i dit mail-program. Jeg er på Thunderbird, og der går også lidt tid før der er forbindelse ud/ind (selvom windows regner med, at deres system er ok).