Microsoft Business - kan ikke logge ind
HejJeg er selvstændig og har en Microsoft Business konto, oprettet i starten af 2024.
Jeg kan nu ikke længere logge ind på min konto, hvilket er et kæmpe problem. Jeg har prøvet Microsoft support i flere dage nu, uden at det er løst. De er for det første ikke til at komme igennem til, og når jeg så har fået hjælp har det ikke virket.
Min udfordring er følgende, når jeg prøver at logge ind:
Jeg indtaster min kode og bliver bedt om at enten 1) godkende en anmodning i min Microsoft Authenticator app eller 2) bruge en bekræftelseskode.
På min Microsoft Authenticator app får jeg ikke mulighed for nogle af ovenstående, da den tilsyneladende ikke er sat op.
Jeg har prøvet at sætte den op, men det kan jeg ikke - da den beder mig om at scanne en angive en kode i min Microsoft Authenticator appen, hvilket jo er mit problem at jeg ikke kan dette...
Så jeg kan ikke logge ind på min Microsoft konto og få adgang til Microsoft Office pakken, som jeg løbende betaler for. Jeg kan heller ikke komme ind og administrere min konto, abonnement, eller andet.
Så jeg er fuldstændig skatmat.
Nogle der har gode råd eller ideer?
Vh Lasse