Avatar billede Lasse Praktikant
Oprettet i dag kl. 14:48 Der er 3 kommentarer

Microsoft Business - kan ikke logge ind

Hej

Jeg er selvstændig og har en Microsoft Business konto, oprettet i starten af 2024.

Jeg kan nu ikke længere logge ind på min konto, hvilket er et kæmpe problem. Jeg har prøvet Microsoft support i flere dage nu, uden at det er løst. De er for det første ikke til at komme igennem til, og når jeg så har fået hjælp har det ikke virket.

Min udfordring er følgende, når jeg prøver at logge ind:

Jeg indtaster min kode og bliver bedt om at enten 1) godkende en anmodning i min Microsoft Authenticator app eller 2) bruge en bekræftelseskode.

På min Microsoft Authenticator app får jeg ikke mulighed for nogle af ovenstående, da den tilsyneladende ikke er sat op.

Jeg har prøvet at sætte den op, men det kan jeg ikke - da den beder mig om at scanne en angive en kode i min Microsoft Authenticator appen, hvilket jo er mit problem at jeg ikke kan dette...

Så jeg kan ikke logge ind på min Microsoft konto og få adgang til Microsoft Office pakken, som jeg løbende betaler for. Jeg kan heller ikke komme ind og administrere min konto, abonnement, eller andet.

Så jeg er fuldstændig skatmat.

Nogle der har gode råd eller ideer?

Vh Lasse
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 14:58 #1
Nu bruger jeg ikke Microsoft Business! Men får du ikke muligheden at bruge en anden metode? Hvor de sender en kode: På Mail: SMS: Eller en pin metode?
Avatar billede Lasse Praktikant
Skrevet i dag kl. 15:08 #2
Hej Poko

Nej, kun de 2 muligheder skrevet i mit oprindelig oplæg - som kræver godkendelse i Microsoft Authenticator app.

Mit telefonnummer er åbenbart ikke tilknyttet min konto, for ellers jo, så ville jeg kunne få tilsendt en kode pr. SMS.
Avatar billede Poko1 Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:46 #3
Får du ikke muligheden for at lokke på med din konto eller under mulighede jeg har glemt mit login?