Avatar billede nugi2019 Praktikant
30. juni 2024 - 18:10 Der er 11 kommentarer

skærm er blevt grøn

Hej

Jeg har en asus gamer computer (bærbar), pludselig er skærmen blevet grøn i tonerne. Har I en ide til noget jeg kan prøve at gøre for at løse problemer.

Mvh Yuri
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2024 - 18:14 #1
ændrer farver sig hvis du rokker med skærmen er det kablet der ikke er i orden.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2024 - 18:20 #2
Gå i søg skriv Devmgmt Se un der Skærm og Skærmkort  om der mangles Dtiveropdateringer?
https://ibb.co/WW1Lqfb
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2024 - 18:24 #3
Eller højreklik på skrivebordet vælg Skærminstillinger måske er natlys aktiveret?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juni 2024 - 18:28 #4
Den tanke fik jeg også lige med natlys.
Avatar billede valby Ekspert
01. juli 2024 - 02:25 #5
Nattelys giver et mere rødligt lys, ikke et grønt. Årsagen er formodentlig en anden.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juli 2024 - 05:14 #6
Nu er det jo sådant at jeg er, uddannet Voksenpædagog! Og er forberedt på at en person der har et problem? stiller et spørgsmål: får et eller flere, løsningsforslag, og vender tilbage med svar på om dette kunne være en løsning eller hvis ikke så kunne få andre, muligheder for en løsning? men idet dette ikke er tilfældet; trykker jeg på "(Stop med at følge dette spørgsmål.)"
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
01. juli 2024 - 14:27 #7
#6: Måske er skærmen gået helt død, så han ikke kan svare ;-)

Mit bidrag...

Tilslut en ekstern skærm hvis muligt.
Hvis denne også er grøn, så det det indstillingerne/driveren der er noget galt med.

Hvis alt er normalt på den eksterne skærm, så er det sandsynligvis kablet inde i laptoppen den er gal med.
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juli 2024 - 15:48 #8
Nu lå jeg mærke til ude til højre i besvarede at der var et 7´ende svar Det kunne jo være nugi2019?
hold da helt K**T hvor åndsvagt Tror du #7 virkeligt at vedkommende så er istand til at læse dit Som er foreslået før ???? Børnehave
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
01. juli 2024 - 23:36 #9
Nu lagde jeg mærke til at ude til højre i besvarede, at der var et 8'ende svar.
Det kunne jo være nugi2019?

Hold da helt K**T hvor åndsvagt! Mener dog klart at jeg bidrog til debatten med, at nugi2019 kunne tilslutte en ekstern skærm, som kunne bruges til at teste opsætningen med. Vuggestue

(Håber vi nu taler samme sprog)
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 06:37 #10
@nugi2019 du er nødt til at melde tilbage i tråden. Jeg tænker du evt. med mobil kan klare det hvis din pc ikke er brugbar.
Problemet kan indeholde 4 ting. Det er indstillinger i Windows, knækket kabel mellem bundkort og skærm på den bærbare, defekt grafik kort eller skærm panelet.
Vi savner et svar fra dig.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 06:40 #11
#7 og #9 Jeg er enig i du bidrager med tips til at fejlsøge :-)