Avatar billede Marc F. Seniormester
10. juni 2024 - 13:10 Der er 5 kommentarer

Systemgendannelse driller timevis og kommer ikke igang

Hej alle sammen 🙂 Jeg er lige i gang med gendannelse, men det er allerede timevis, og udover han skriver:" Vent, mens Windows-filerne og -indstillingerne gendannes. Systemgendannelse gedanner registreringsdatabasen" kommer den ikke eneste spor foran 🙁
Nogen ide om , hvad jeg kan gør? Og hvordan det kan gå videre?

P.S: jeg prøvede det allerede tredje gang i træk

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Marc F. Seniormester
10. juni 2024 - 14:56 #1
BTW: det handler om Compaq med windows 10 :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2024 - 15:24 #2
Kører videre her da spørgsmål er dobbelt oprettet
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1043876
Avatar billede Marc F. Seniormester
10. juni 2024 - 15:59 #3
Det ved jeg da godt nok🙂, men jeg vidste ikke om min andre opslag bliver set 🙄...
Jeg ved også ikke hvordan man kan slette det ene..
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2024 - 16:11 #4
Du kan ikke slette opslag og dem der ser det her kan trykke på linket i #2.
Avatar billede Marc F. Seniormester
10. juni 2024 - 16:55 #5
Nårh.. Jeg tænkte du mener mig 😏🙂...

Jamen, det er godt nok, gjorde med linket og er sikkert en god ide 🙂. Tak for det..