Desværre angivning af enkelte 'mail' til at smide den til papirkurv er bare den ene mail, og de skifter konstant afsender, dette hjælper kun til enkelte 'mail'.
Det er filter som du selv aktivt kan tilføje. Afsender kan skifte ændre deres domain afsender fordi de bruger deres eget eller andre tjenester til at sende besked med. Det kan løse sig, at filtre deres domæne navn til filteret.
Alternativt kan du kigge efter vejledninger hvordan man tilføjer spam filter til eller benytte antivirus som også håndterer spam filter.
Du kan sågar melde erhvervet 'YouSee' som ikke aktivt gør noget ved deres netværk med at blokere disse reklamer som rent faktisk er spam mails fra bagmænd med formål med at stjæle jeres penge.
*Klag over spam
Hvis du har modtaget en uønsket reklamemail fra en erhvervsdrivende virksomhed, kan du klage til Forbrugerombudsmanden i Danmark, som tager sig af spam-anklager. Du kan ikke klage over mails fra fx private personer, politiske foreninger, offentlige myndigheder jf. forbrugerombudsmandens hjemmeside.
https://www.forbrugerombudsmanden.dk/Kontakt/Klag-over-spam----
Hvis du har email fra 'YouSee' kan du selv sortere disse 'spam mails' selv ved at gå til deres eget konto og indstille det som du rent faktisk ikke skal modtage:
%1: Sådan indstiller du spamfilter
https://yousee.dk/hjaelp/artikler/funktioner-i-webmail-klassisk-visning/sadan-indstiller-du-spamfilter%2: Sådan indstiller du spamfilter (Nyt layout)
https://www.yousee.dk/hjaelp/artikler/funktioner-i-webmail-med-ny-visning-modern-visning/sadan-indstiller-du-spamfilter----
iPad Brugerhåndbog: Filtrer e-mails i Mail på iPad
https://support.apple.com/da-dk/guide/ipad/ipad419a3a51/ipados