Avatar billede nu_igen Guru
30. april 2023 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ereolens lydbøger download til Samsung.

Jeg lytter normalt til bibliotekernes app e-reol på min Ipad. Den kan jeg dårligt have med mig i haven, når der er kedeligt lugearbejde. Jeg kan sikkert downloade en bog til min SAMSUNG smartphone og lytte offline.
Jeg har et billigt abonnement og den eneste app jeg bruger er Mobilpay.
Hvor meget kan jeg downloade, når jeg har 6 GB til rådighed. Hvordan finder jeg ud af, hvor meget lydbøger fylder?
Hvordan styrer jeg det?
Før i tiden kunne man downloade til en afspiller. Den tid er forbi.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede kurt54 Ekspert
30. april 2023 - 20:48 #1
Der skal vist meget havearbejde til at bruge dine data - du kan prøve og så se dataforbruget på telefonen.
Hos mig dækker Wi-Fi hele matriklen - så hvis du har wifi begrænser det yderligere dit forbrug af data på telefonen.
Avatar billede nu_igen Guru
30. april 2023 - 22:07 #2
Tak for svaret. Jeg ville downloade og lytte offline, men aner ikke om det er muligt for min SAMSUNG at gemme data i den mængde.
Avatar billede Erik K Ekspert
01. maj 2023 - 00:42 #3
Da du ikke har ret meget på din Samsung A21 der fylder noget, så burde det ikke give et problem at hente 6 GB
6 GB rækker skønsmæssigt i gennemsnit til 15-20 lydbøger af gennemsnitslængde.
Så mange vil du ikke kunne låne på en gang og du sletter jo de bøger som du har hørt
Avatar billede nu_igen Guru
01. maj 2023 - 08:29 #4
Tak for svaret. Det er jeg glad for og prøver.