Avatar billede HHA Professor
25. april 2023 - 17:43 Der er 3 kommentarer

Teams, slette indlæg

Hejsa,

Vi bruger Teams på arbejdet og her er der efterhånden lavet en del fejlslagne indlæg i den en Teams gruppe.
Det er folk der opretter møder mm der, som slet ikke hører til der.
Syntes ikke at kunne finde en vej til at slette de indlæg.
Jeg har admin rettigheder til Teams.
Kan heller ikke slette et "test" indlæg, jeg selv har lagt op.

Nogen der ved hvordan de kan slettes?
Avatar billede puren Ekspert
25. april 2023 - 23:58 #1
jeg tænker at misrosoft har en support line man kan ringe til
Avatar billede INK Ekspert
26. april 2023 - 08:30 #2
Avatar billede HHA Professor
26. april 2023 - 10:38 #3
Hej ink,

Nej, desværre.
Det du henviser til, er i chatten.
Det jeg søger er i en gruppe, ikonet under det chat ikon der er blåt i dit vedhæftede link. Det er her folk fx kan indkalde til et møde osv.
Det er dem jeg gerne vil kunne slette.