Vil gerne gemme mine Layouts/Slides til senere brug
Hej Alle EksperterJeg er "Bruger" af PowerPoint i Office 365 familie pakken
Jeg arbejder på PC i både windows 10 og 11
Når jeg har lavet en Powerpoint Præsentation så er der mange individuelle
"Slides" eller "layouts" jeg godt kunne tænke mig at have fast liggende i et
"Layout bibliotek" såfremt der findes et sådan
Jeg har "Googlet" en del og flere efterspørger dette!!
Således at man ikke konstant skal hen og importerer disse udefra!
Altså
Når jeg åbner en ny tom præsentation i PP
Navigerer til indsæt ny slides.
Her kommer der så nogle forslag op med forskellige titler
Det er HER jeg gerne vil have mulighed for at have mine egne liggende og derved kunne tilføje flere!!
Jeg forestiller mig at tidligere PP præsentationers "Slides" eller layouts
må kunne placeres i en Mappe eller STI et sted i PP således at når jeg
vælger indsæt ny slides... Ja så kommer alle dem jeg har lagt i "Mappen" plus de almindelige frem
Håber i forstår
Og er dette muligt ?
MVH
Kim