Avatar billede Tobias Praktikant
08. marts 2023 - 22:59 Der er 11 kommentarer

God gaming labtop

Ville høre om Lenovo Legion 5 med
[GPU] NVIDIA GeForce RTX 3070 8 GB
[CPU] AMD Ryzen 5 5600H
[RAM116 GB
[LAGRING] 1000 GB SSD
[SKERM] 15,6" IPS 1920×1080, 165 Hz
[KOLING] Coldfront 3.0
[TASTATUR] Bagbelyst Legion TrueStrike
[MODEL]15ACH6H
Er et godt valg og om den kan køre alle spil uden problemer
Avatar billede puren Ekspert
09. marts 2023 - 12:02 #1
Til 7 kabale eller hjerterfri ingen problemer

hogwarts legacy du skal nok ikke forvente ultra

Så det kommer jo an på hvad du vil spille på den?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2023 - 14:11 #2
Lenovo Legion 5 med NVIDIA GeForce RTX 3070 8 GB, AMD Ryzen 5 5600H CPU, 16 GB RAM, 1000 GB SSD, 15,6" IPS 1920×1080, 165 Hz skærm, Coldfront 3.0 kølesystem og bagbelyst Legion TrueStrike-tastatur, er en kraftfuld gaming laptop, der kan køre de fleste spil uden problemer.

Med den kraftfulde GPU og CPU kan du forvente at køre spil med høj ydeevne, inklusiv de nyeste og mest krævende spil. 16 GB RAM er også mere end nok til at håndtere multitasking og tunge spil. SSD'en giver hurtig opstart og indlæsningstider, og den høje opdateringshastighed på 165 Hz vil give dig en glat og responsiv spiloplevelse.

Coldfront 3.0 kølesystemet vil bidrage til at holde temperaturene på et sikkert niveau, selv under lange spilsessioner, mens det bagbelyste tastatur vil hjælpe dig med at se tasterne selv i mørke rum.

Alt i alt er Lenovo Legion 5 et fremragende valg til en gaming laptop, og den bør kunne køre alle spil uden problemer, medmindre de har specielt strenge systemkrav eller dårlig optimering.

Husk, opdateringshastighed for skærmen er til den medbyggede skærm, og ikke til eksterne skærm. Man kan dog være heldigt, at dette understøttes, men det skal du ikke regne med medmindre det er designet til at også levere høj opdateringshastighed for eksterne skærme.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2023 - 14:11 #3
Hopper af her👍
Avatar billede Tobias Praktikant
09. marts 2023 - 21:38 #4
Kan man spille Microsoft flight simulator uden nogle problemer
Avatar billede puren Ekspert
09. marts 2023 - 22:03 #5
mener jeg fik 30 fps på mit 2080ti
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2023 - 01:24 #6
Ja, Lenovo Legion 5 bør kunne håndtere Microsoft Flight Simulator uden problemer.

Microsoft Flight Simulator kræver en kraftfuld computer for at køre glat, især på højere indstillinger og i højere opløsninger. Lenovo Legion 5 med de specifikationer, du har angivet, har en meget kraftfuld GPU og CPU, hvilket gør den i stand til at håndtere krævende spil som Microsoft Flight Simulator med lethed.

Coldfront 3.0 kølesystemet og Legion TrueStrike tastaturet bør også hjælpe med at holde systemet køligt og sikre en behagelig spiloplevelse.

Bemærk, at hvis du kører spillet på højere indstillinger, kan du opleve lavere ydeevne og nogle grafiske fejl, hvis du ikke opretholder en passende temperatur i systemet. Men generelt set, bør Lenovo Legion 5 være en god maskine til at spille Microsoft Flight Simulator og mange andre spil.
Avatar billede Tobias Praktikant
10. marts 2023 - 10:22 #7
Kan man opgradere den så den har 32 gb ram så det kan køre spillet bedre
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2023 - 11:01 #8
Normalt seneste byggede bærbar understøtter en opgradering helt op til 32 GB.

Det kunne være ideelt at dele hvor denne enhed du gerne vil have dele ud fra hjemmesiden, så der kan undersøges yderligere hvad der kan foretages på den.

Jeg synes, at man ikke finder den specifikation i det danske markeder.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2023 - 15:17 #10
Ja, den er vidst købt og findes ikke længere på listen 🙃
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2023 - 15:18 #11
Hopper af 👍