Jeg ved ikke hvad der bedst dækker eboks´ service, for denne er tilsynesladende ikke eksisterende. Jeg ville ind at skrive til kommunen, men får hver gang besked på "at der er opstået en teknisk fejl". Jeg vil lige understrege at det er på en pc, jeg forsøger men uden held. Jeg har kigget på Trustpilot, og det er absolut ikke opløftende at gennemse brugernes bedømmelser. Det er bare så typisk, og desværre mere reglen end undtagelsen, at det offentliges systemer ikke fungerer og er fyldt med fejl.
Man kan faktisk fortsætte med e-boks. Hvis man tilmelder sig for offentlig post fremover. mit.dk er kun offentlig post, samt de firmaer, der evt. måtte tilmelde sig. Men faktisk er det noget rod, og forvirringen er efterhånden komplet.
#5 Det kan jeg 100 % tilslutte mig. Er der problemer så klik ind på FAQ. Der er oftest ingen medarbejdere at spørge, og hvad gør man så??? I stedet for eboks, skulle de kalde det for ekoks
Når det heller ikke virker via borger.dk, så er det ikke e-boks' fejl - men snarere kommunen, der ikke har styr på det. Skriv om dit problem til borgmesteren.
Det kom til at virke via Borger.dk, men det var meeeeeeeget langsomt. Man kommer uværgerligt til at tænke på, at tit når man ringer op til en myndighed eller et firma, så er der en stemme der siger "du er nu nummer 20 i køen - tak for din tålmodighed". At skrive til borgmesteren hjælper intet - der har jeg tidligere skrevet i anden anledning, og har ikke en gang fået svar.
Når det er meget langsomt på borger.dk, så har e-boks nok fået en timeout, som de har sat noget skarpere end borger.dk for at give brugerne et svar i rimelig tid.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.