Avatar billede svendemand Nybegynder
23. januar 2000 - 23:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

aflevering af færdig hjemmeside

er der nogen der kan hjælpemig ?
jeg er kommet ind og er registreret med en hjemmeside hos "BIZLAND.COM"
nu er mit problem : hvordan får jeg den færdige hjemmeside som jeg har lavet i programmet "1st PAGE 2000" afleveret til brug.
problemet er jeg KAN DANSK ikke andet
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
24. januar 2000 - 22:55 #1
ved du hvad et FTP program er???
du skal kalde den side brugen skal starte med for index.html
så åbner du for FTP programmet, skriver de infor du har fra bizland.com
adresse formendtlig ftp.bizland.com
brugernavn (login name) formentlig svendemand
kode ord (password) *******

for at få et ftp program gå ind på  download.com søg efter ftp (du behøver ikke kunne engelsk)

hvis du har ICQ kan jeg hjælpe dig realtime (men det græver mere end 15 point) vi kan aftale en tid, så hjælper jeg dig igennem!
ICQ kan du hendte på ICQ.com
det er let at bruge!
mit ICQ nummer er 13460208

The Shadow Surfer
Avatar billede knogle Nybegynder
02. februar 2000 - 13:12 #2
Hvad har det her med programmet Homesite at gøre??
Avatar billede svendemand Nybegynder
02. februar 2000 - 18:04 #3
Tak for hjælpen
grunet ferie denne sene reaktion, jeg tror svaret er forstået, men hvad er "ICQ nummer" jeg er nysgerig
Avatar billede svendemand Nybegynder
02. februar 2000 - 18:08 #4
"KNOGLE" din måde at kommentere på virker som om DU ikke kan klare spørgsmål fra en begynder som mig.
hav det godt fremover
hilsen svendemand
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
08. februar 2000 - 22:24 #5
Skulle jeg hjælpe dig igennem via ICQ eller var mit svar godt nok?
Avatar billede shadowsurfer Nybegynder
08. februar 2000 - 22:32 #6
ICQ er et lille program du kan bruge til "chatte" med dine venner online, det kan også bruges tilmere seriøse ting, som her, at hjælpe dig!
Alle ICQ bruger har et ICQ nummer det er et nummer du kan bruge til at få kontakt til andre bruger! et navn er som regl ikke nok, da der er mange der hedder det samme!
Jeg arbejder lidt på en side, (på engelsk, ety dansk mirror kommer når jeg er færdig) www.shadowsurfer.cjb.net på siden vil der komme til at stå lidt om ICQ (hvilket der ikke gør lige nu) du kan eventuelt "Surfe" ind på siden en gang imellem og se hvorlangt jeg er nået!
Siden er skrevet i hånden, så her kan du se lidt af hvad man kan gøre hvis man selv skriver sine koder! prøv evtuelt at se mine, du må ikke kopier dem, liges som på alle andre sider! men finde inspiration til din egen side!
Avatar billede svendemand Nybegynder
08. februar 2000 - 23:09 #7
tak for alle oplysninger.
jeg går af for denne gang. tak.
Avatar billede expert Nybegynder
29. april 2000 - 23:04 #8
Hej. Jeg kan lige sige at du kan købe en hjemmeside af mig inde på: www.lsn.subnet.dk, der er det nemlig en nem og billig hjemmeside du kan oprette der. Hvis du køber en hjemmeside af mig skal jeg nok fortælle dig hvordan du skal gøre det, og du behøver ikke at lære HTML for at designe din nye hjemmeside. Når du køber en hjemmeside af mig, så sender jeg dig en brugsvejledning så du kan designe den.
Din hjemmeside kommer til at se såddan ud: www.skovmos.subnet.dk/ditnavn
eller: www.ditnavn-skovmos.subnet.dk