Avatar billede mort1 Ekspert
02. november 2021 - 16:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genstart tager tilsyneladende timer

Under den seneste Windows 10 opdatering, som jeg i dag har hentet til min hustrus bærbare Asus, blev jeg under processen, helt normalt, bedt om at genstarte - Det er nu 1½ time siden, og den står stadig med teksten "Genstarter" midt på det blå display - Jeg tror faktisk det vil fortsætte til "evig tid" - Hvad er risikoen ved at slukke maskinen?
Avatar billede INK Ekspert
02. november 2021 - 16:54 #1
Normalt går det godt. Men det forudsætter nok, man har taget en sikkerhedskopi af data, hvis det den ene gang ud af tusind går galt.
Avatar billede mort1 Ekspert
02. november 2021 - 17:00 #2
#1 - "Rigtige mænd tager ikke sikkerhedskopi" det gør min hustru heller ikke - Til gengæld er det begrænset hvad der kan tabes, bortset fra, at det tager en h....... tid, at geninstallere den.
Avatar billede mort1 Ekspert
02. november 2021 - 17:59 #3
Efter et par nervepirrende minutter, efter sluk og genstart, blev den færdig med at installere opdateringen, og kører nu normalt, så jeg var heldigvis ikke den ene ud af ettusinde.