Avatar billede mohbar Novice
31. august 2021 - 10:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføje ekstra harddisk i nyindkøbt stationær

Hej alle. Har lige købt denne herlighed : https://www.elgiganten.dk/product/gaming/gaming-pc/stationar-gaming-computer/lenovo-ideacentre-gaming-5-14iob6-gaming-computer-i5165121660s/308865#specifications

Jeg synes dog at 512 GB SSD er for lidt og vil gerne vide om nogen udfra specs på PCen kan sige noget om hvorvidt man kan udvide med en ekstra intern harddisk (har brug for mindst 1000 GB ekstra) Det er ligemeget om det er SSD eller HDD.

Jeg kunne selvfølgelig bruge en USB, men på den måde vil det jo være svært at starte spil og programmer direkte?
Avatar billede kulawig Professor
31. august 2021 - 10:35 #1
den indbyggede HDD er en m2 , der skulle gerne være stik til 4 SATA enheder, men hvorfor tager du ikke bare låget af og kigger efter ?
Avatar billede kurt54 Ekspert
31. august 2021 - 11:08 #2
Lenovo plejer at have udemærkede hardware manualer du kan downloade en fra

https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/desktops-and-all-in-ones/5-series/ideacentre-gaming-5-14iob6