Avatar billede mybbe74 Mester
16. december 2020 - 19:59 Der er 1 kommentar

Firewire-kort til Canon MV500i

Hej

Jeg har et gammel Canon MV500i videokamera, hvor jeg har DV-film som jeg godt kunne tænke mig, at få over på min PC.

Dertil havde jeg tidligere et Firewire kort i min tidligere PC.

Nu ønsker jeg at købe et nyt firewire-kort, da jeg er orienteret omkring, at jeg skal indsætte et Firewire-kort i min PC og kan ikke blot finde et andet kabel.

Nu er der vist mere end et kort at vælge i mellem? Hvilken type (billigste) skal jeg købe, for at overføre mine gamle DV-film til PC'en?

Jeg har et Samsung 970 EVO SSD M.2 2280 - 1TB i min nuværende pc.

Mvh. Martin
Avatar billede mybbe74 Mester
16. december 2020 - 20:26 #1
Denne har jeg i min PC:
ASUS Maximus VIII Gene, Intel Z170 Mainboard - Sockel 1151 (90MB0MB0-M0EAY0)