Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
20. juli 2020 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Episerver - Hvordan "Hider" jeg en side på episerver?

Hej. Jeg har en underfane på mit website jeg gerne ville skjule for offentligheden.

Jeg har hørt, at der skulle være en funktion eller et sted man kan hakke af så man kan skjule en fane/side men jeg kan ikke umiddelbart finde den.

Nogen bud?

BH
Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
20. juli 2020 - 09:57 #1
Det skal lige siges, at jeg ikke har editor adgang, men sidder i CMS.
Avatar billede puren Ekspert
20. juli 2020 - 12:31 #2
ExcelJ95 >> prøv lige at set dig i vores sted, uden info ingen hjælp

det er jo som at ringe til en mekaniker og sige "min bil virker ikke hvad er der galt med den??" det kan jo være alt lige fra ingen brændstof til bilen er brændt.
Avatar billede ExcelJ95 Seniormester
20. juli 2020 - 13:04 #3
Det er da meget konkret, at jeg spørger efter et specifikt sted, hvor jeg kan hakke af, så en fane bliver skjult for offentligheden?
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2020 - 17:25 #4
Det afhænger meget af hvordan koden er opbygget og selvfølgelig dine rettigheder - se fx https://world.episerver.com/documentation/developer-guides/CMS/learning-path/listings-and-navigation/ nok primært under "Display in navigation".