Avatar billede j-sti-vest Novice
10. marts 2020 - 22:27 Der er 6 kommentarer

Skærmens skrift går lidt ud over skærmens bredde i begge sider

Lidt af papirkurvens kant og lidt af ikoner yderst er væk i begge sider af skærmen.  Opløsningen står (anbefalet)- men alligevel "ædes" lidt af skærmens tekst og ikoner.
Hvordan kan jeg optimere, således at hele skærmarealet udnyttes optimalt?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2020 - 09:55 #1
har du valgt zoom for at få lidt større visning?
Avatar billede j-sti-vest Novice
11. marts 2020 - 15:30 #2
Nej.  Jeg vil lige prøve at hente de nyeste skærmdrivere og grafikdrivere.  Det er sket efter en opdatering, mener jeg.
Avatar billede j-sti-vest Novice
11. marts 2020 - 15:31 #3
Jeg har trykket CTRL+0, men problemet består stadigvæk.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2020 - 15:56 #4
er Font på skærmen den samme som før?
Avatar billede milter Ekspert
11. marts 2020 - 17:13 #5
Hvis det er en stationær, så prøv at tage både strømkabel og signalkabel fra på skærmen. Vent to minutter og forbind det hele igen.
Avatar billede j-sti-vest Novice
11. marts 2020 - 20:24 #6
Jeg synes jeg har tjekket alt det som I har rådet mig til. Ingen løsning endnu. Men jeg er bortrejst et par dage, så jeg har tid til at tænke over løsninger. :)