Avatar billede Novice-1 Forsker
19. februar 2020 - 17:22 Der er 3 kommentarer

Gmail i skyen -sorterede VIGTIG svar på sendt spørgsmål til varehus over i promoveret

--og promoveret ser jeg ikke så ofte

hvordan undgår jeg det sker igen -mine to først indlæg -og varehusets 1 eller to svar  kom i indbakken

og var derpå forsvundet over i promoveret  --eller havde jeg mon glemt  at læse andet end overskrift på sidste svar der kom  i indebakke

på forhånd tak!!
Avatar billede INK Ekspert
19. februar 2020 - 18:37 #1
Du kunne jo vælge ikke at opdele indbakken i undermapper. Gå i indstillinger og fjern to flueben. Så ser du alle mails i samme liste. Hvis du får mange reklamer, så afmeld dem.
Avatar billede Novice-1 Forsker
20. februar 2020 - 15:08 #2
Problemet er absolut ikke reklamer, jeg har masser af mapper -oprettet fta dengang jeg fik mail/ gmails post hjem på min pc

føromtalte mail vaar angående en reklamation over et produkt købt i varehus, der i første 2- 3 kommunikationer frem og tilbage -på samme mail forblev i indbakken!!
---men så  havde Gmails "intelligente" robot åbenbart bestemt den  skulle over i promoveriinger!!

og det var en løsning på det problem  jeg efterlyste  --om ikke andet så kan jeg  måske komme  udenom de aktuelle problem ved at gøre varehuset til kontaktperson ---med sagsnummer!??

får i øvrigt nul reklamer -kun aviser  erc. etc. og besked fra enkelte  fora når der er nyt

men enkelte nytilmeldte aviser havner også i promoveringer
----og kkan ikke lige gennemskue hvordan jeg  opretter NY  mappe i Gmail
når den ligger  i skyen
-og derpå dirigeret eksempelvis aviser derover

--eller er det mine mange sikkerhedsprogrammer  eller firefox  der hindre mig at oprette nye mapper (også for at erstatte gamle)
eller er  det miig der blot ikke har set mig for? -

på  forhånd tak for hjælpen! hvis nogle ser dette!
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2020 - 18:51 #3
Når du ikke modtager reklamer, men overvejende seriøse mails, så ville jeg stadig anbefale ikke at opdele inboxen i 3 faner.