Avatar billede MLK Praktikant
14. februar 2020 - 00:08 Der er 2 kommentarer

Setupact-Notesblok

Hejsa
Har downloadet Facebook og messinger til mit windows 10.
Når jeg åbner messinger popper der en setupact logfil op.
Har læst at det er når man bruger Windows Update denne logfil bliver
dannet - men hvordan undgår man at den popper op ??????
Avatar billede Slater Ekspert
14. februar 2020 - 08:01 #1
Det er ikke noget der bør ske, det er en fejl.
Ifølge denne post er det dog ikke kun dig der har det - det er en kendt fejl i nogle versioner af Messenger, og den burde gå væk igen af sig selv. Alternativt kan du prøve at slette logfilen, hvis du har adgang til det. Logfiler er ikke vigtige for systemet.
Avatar billede MLK Praktikant
14. februar 2020 - 09:16 #2
Tak for svar. Ved ikke hvordan jeg sletter denne logfil. ????
mvh
Marianne