Avatar billede vospace Praktikant
28. januar 2020 - 00:16 Der er 5 kommentarer

Indhold forsvundet fra Sticky Notes

Jeg har lige pludselig mistet alt indhold i mine Sticky Notes. (Bruger Windows 7).
Har fundet filen stickynotes.snt men kan ikke finde ud af at få indholdet tilbage. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede vospace Praktikant
28. januar 2020 - 02:25 #2
Faktisk sker der noget meget mærkeligt, og det er, at ikke alene kan indholdet af mine Sticky Notes ikke læses, men hvis jeg opretter en ny, ser det heller ikke ud til kan jeg heller ikke læse indholdet. Som om det er usynligt.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2020 - 11:14 #3
kan man ændre skriftfarve/fonte på så nogen? er deres font (skrifttype) måske blevet slettet?
Avatar billede vospace Praktikant
28. januar 2020 - 20:59 #4
Ikke i Windows7, desværre. Men det har måske været en eller anden systemfejl. Jeg ved ikke hvordan, men nu virker det igen. Det er meget mærkeligt. Men nu har jeg da lært at tage backup af filen StickyNotes.snt. Tak for forslag!
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2020 - 08:25 #5
Husk at markere spørgsmålet som løst (hvis også bare det er din egen svar)
Så har vi ikke så mange dødsejler herinde :)