Avatar billede Bo2 Praktikant
18. januar 2020 - 01:00 Der er 2 kommentarer

Sort vindue

På denne computer med Windows 10 er et underligt sort vindue begyndt at poppe op i tid og utide. Det fylder lidt mere end halvdelen af skærmen, og har intet kryds i øverste højre hjørne, sådan som det ellers er normalt. Vi kan ikke rigtig se noget mønster i hvornår det kommer eller gennemskue hvorfor. Vinduet ligger altid øverst, uanset om man åbner andre vinduer efterfølgende. Nogle gange forsvinder det sorte vindue af sig selv. Andre gange er man nødt til at genstarte computeren. Har nogen er jer oplevet noget lignende eller kan forklare hvad det går ud på, vil vi blive meget glade, tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. januar 2020 - 08:14 #1
Prøv at Køre Restorehealth.

Tryk på Windowstasten + X og vælg Windows PowerShell (Admin)
Her Markerer du alle højreklikker, kopierer dem og sætter dem ind

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Checkhealth
Dism.exe /Online /Cleanup-Image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
Dism.exe /Online /Cleanup-image /StartComponentCleanup
sfc /scannow
C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -f -r -t 00

Marker alle kommandoerne kopier dem og sæt dem ind.
Det tager gennemsnitlig 5-7 Minutter.på  en SSD noget mere på en HDD
Hvis den ikke genstarter efter sidste kommando så tryk ok.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2020 - 08:22 #2
Kommer vinduet også selvom i ikke har en browser kørende?
Hvis det er fra browser hvilken?