Avatar billede Lavibse Praktikant
12. januar 2020 - 17:19 Der er 5 kommentarer

USB indgang til tastatur og mus

Hej
Jeg har lige købt en brugt computer. Fandt ud af at der ikke er indgange til minidin stikkene som er på mit tastatur og mus. Har lige være i Elgiganten og købt med USB stik. Men nu melder spørgsmålet sig: Kan jeg brug en hvilket som helst USB indgang bag på computeren???
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. januar 2020 - 17:29 #1
Stort set JA idet for eksempel Er USB 3 Bagud kompatibel
Jeg ville nok bruge de sorte USB 2 idet de er hurtige nok til både mus og tastatur Så har du de Blå USB 3 fri til De hurtigere enheder Lager og lignende
Avatar billede Lavibse Praktikant
12. januar 2020 - 18:08 #2
Har fundet svar...
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. januar 2020 - 18:17 #3
Og hvilke?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. januar 2020 - 11:22 #4
Du skylder andre en forklaring . Meningen med Eksperten er at når andre søger at de kan finde en tråd hvor der står (Løst) og ved at åbne kan få gavn af dette.
Lige som os andre der prøver at hjælpe dig også forventer at se hvordan det blev løst!?
Avatar billede Lavibse Praktikant
13. januar 2020 - 23:07 #5
Undskyld - det var ikke meningen at gøre nogen sure!
Af mærkelige årsager blev dit - Poko1 - svar ikke vist i går da jeg skrev. Jeg troede ikke nogen havde reageret, og derfor skrev jeg at jeg havde fundet svar, så der ikke var nogen der begyndte at bruge tid på mig!

Jeg fik at vide at jeg bare kunne bruge et hvilket som helst USB stik bagpå. Så jeg takker for din udvidede forklaring :-) Det er rart at vide. Jeg kendte ikke til forskellene med hastighed og farvekoder. Så tak :-)