Avatar billede JakobK Novice
25. december 2019 - 13:10 Der er 17 kommentarer

Ekstern Harddisk Virker ikke

Jo så der har lige været juleaften da jeg fik en ekstern harddisk på 128 gb
men desværre kan jeg ikke download ting ned på den fra steam! kan ikke finde ud af hvorfor har søgt på youtube men der ville man kunne vælge hvor du ville downloade det ned på men det er der ikke for mig
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2019 - 13:26 #1
Er det hemmeligt hvilket styresystem du bruger? Windows eller Mac.
Avatar billede posten Ekspert
25. december 2019 - 14:03 #2
når du tilslutter en ny harddisk skal den jo formateres så den "passer til din pc så kan du gemme hvad du har lyst til på den
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2019 - 14:09 #3
#2 Syntes du det er i orden at man ikke beskriver hvilket styresystem man skal bruge det til? det kunne jeg også have fortalt men det er jo ikke sikkert den kan ses  hvis ikke ved hvor man skal formatere og til hvad
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2019 - 15:57 #4
Gå ind i Administration > Diskhåndtering, derved kommer vinduet der vises i videoen jeg har indsat et link til:

https://www.youtube.com/watch?v=9wKFLcubyx8

(Jeg formoder at der er tale om Windows 10)
Mac kender jeg ikke til.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2019 - 16:01 #5
jeg syntes efterhånden det er helt utroligt
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2019 - 16:33 #6
#5 Det er jo ikke alle der er lige stærke udi computere, så tilgiv JakobK.
Husk det er jul ;-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. december 2019 - 16:44 #7
Det er jo ikke det det drejer sig om men man kan åbenbart ikke afvente at spørger kommer til bage?
Jeg kunne også lægge utallige muligheder op blot for at vise mig og så endog uden YouTube!
Jeg forstår godt at der efter ingen er på denne side der efterspørger løsninger.
Kig ud på nettet og se hvor mange der er på de andre sider!
Og så kig indad på jer selv ??? Har i set mig??? Sørgerligt
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2019 - 17:16 #8
#7
Jeg synes til kniber lidt med temperamentet i dag. Tag dig hellere en julebryg eller to i ro og mag.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2019 - 18:37 #9
Poko1.
Jeg synes det er utroligt at du gider tage disse intetsigende indlæg op.
Folk har lov til at byde ind som de vil, og det er skam relevante indlæg der kommer.
Steam er jo som bekendt noget man bruger på spil og sandsynligheden for at det er Windows ligger meget højt. Så derfor er posten og ErikHg's indlæg jo brugbare.
Om du nu har skræmt spørgeren væk, ved jeg ikke, men jeg synes ikke du behandler en helt ny spørger på en fair måde, når du kommer med dine stikkende indlæg.
I stedet for at skrive du du gjorde i #1, kunne ordlyden have været:

Hej JakobK og velkommen til eksperten.

Beskriv hvilket styresystem du bruger.

Så havde tråden startet på en fin måde.

Venlig hilsen 220661.
Avatar billede JakobK Novice
26. december 2019 - 10:50 #10
undskyld havde ikke set jeres beskeder men bruger windows 10
Avatar billede JakobK Novice
26. december 2019 - 10:52 #11
og der er vidst en som fik det forkerte ben ud af sengen! du ved godt du sidder og sviner et barn på 12 år til lige nu! Så nu skal du fandme op føre dig ordenligt!
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2019 - 10:56 #12
#10 Har du prøvet det der står i #4?
#11 Smiler :-)
Avatar billede JakobK Novice
26. december 2019 - 10:58 #13
ErikHg når jeg går ind i adminstration er der ikke det samme for mig som ham på videoen
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2019 - 11:01 #14
Jeg gad nok vide hvem der har svinet nogen til her Hvis det er henvendt til mig
Hvilke er de svinske Ord???
jeg har spurgt  "er det hemmeligt hvilket styresystem du bruger? Windows eller Mac.?"  Og nu skriver du selv det er Windows10
hvorfor ikke med det samme Så havde du fået en forklaring.
Men der sidder nogle som benytter en hver mulighed
Gå lige tråden igennem. Ekko  Ekko  Ekko
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2019 - 12:09 #15
Kunne være et af forslagene!
Tryk på Windowstasten + X Vælg Diskhåndtering.
https://ibb.co/2dzcfpt
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. december 2019 - 13:04 #16
#14
Det var vist ikke nok med et par julebryg - prøv evt. med 5 - 6 glas snaps oveni, så kan det være at du falder til ro.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2019 - 20:38 #17
#14 Poko1
Du skal ikke skyde med sten når du selv bor i et glashus.
Du er ikke en skid bedre end andre med at gå ind i en tråd før spørgeren har meldt tilbage!
Jeg har indledt flere tråde hvor du også skriver ind senere. Og du ser hverken mig og andre der måske også har lagt indlæg ind, brokke sig over at du også skriver før spørger melder tilbage.
Tag nu og grow up for pokker :-)