Avatar billede Fjotte Seniormester
18. december 2019 - 19:14 Der er 1 kommentar

iphone xr

Hej jeg har et lille problem med min telefon når folk ringer til mig er den på lydløs medmindre de er i mine kontakter. har på fornemmelsen det er noget med forstyr ikke. når jeg går ind i indstillinger , forstyr ikke, kan man kun vælge (lydløs) altid eller når iPhone er låst ??

håber i kan hjælpe

hilsen lars
19. december 2019 - 10:01 #1
Hej Lars

Vil du gerne have den på ''forstyr ikke'' i løbet af dagen? Ellers kan du blot slå det fra og så slå det til i de tilfælde, hvor det er nødvendigt. Fx om natten