Avatar billede pwn Forsker
16. december 2019 - 22:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverter .pages til .doc

En  modtaget fil fra en Mac har filtypen .pages
Der er en del programmer, der kan konvertere, men når noget er gratis, kan der let følge noget uønsket med. Er der nogen, der kan anbefale et konverteringsprogram og gerne free, da det ikke er noget, der skal bruges andet end denne ene gang (regner jeg med :-))
Avatar billede milter Ekspert
16. december 2019 - 23:00 #1
Hvis ikke, det må være en enkeltstående converter, så kan LibreOffice Writer måske klare det. Det ser dog ud til, du mister formateringen på den måde. Ellers kunne du måske bede om hjælp fra en bekendt med en Mac.

https://jurnsearch.wordpress.com/2016/08/18/how-to-open-a-pages-file-in-windows-in-2016-use-libre-office/
Avatar billede INK Ekspert
17. december 2019 - 08:15 #2
I programmet Pages på en Mac kan dokumenter gemmes som word eller pdf filer.
Bed om at få det sendt igen i et for dig læsbart format.
Ellers må du bruge #1 fra milter.
Avatar billede pwn Forsker
17. december 2019 - 09:51 #3
Jeg får dokumentet fremsendt i .doc format :-)